055 533 43 93 | 06 22 93 13 52
INFO@ADVIESKANTOORVANVELSEN.NL

055 533 43 93 | 06 22 93 13 52
INFO@ADVIESKANTOORVANVELSEN.NL

  U WILT EEN VERZEKERING 

Wilt u een verzekering? Bijvoorbeeld voor als u of uw partner overlijdt? Of voor als u arbeidsongeschikt of werkloos wordt? Dan kunt u in ditdocument lezen wat wij voor u kunnen doen. En hoeveel onze dienstverlening kost. In deze situaties heeft u een vraag over het afdekken vanrisico’s en moet u over een aantal dingen nadenken. Bijvoorbeeld over:

• Heeft u de verzekering nodig?
• Hoeveel premie betaalt u voor de verzekering?
• In welke situaties keert de verzekering uit?
• In welke situaties keert de verzekering niet uit?

Hier kunt u lezen of wij u bij het beantwoorden van deze vragen kunnen helpen, hoe we dat doen en welke kosten daar ongeveer tegenover staan.

 

   WAT KUNNEN WIJ VOOR U DOEN? 

Wat wij als financiële dienstverleners voor u kunnen doen kan verdeeld worden in vijf verschillende soorten activiteiten. Niet iedere financiële dienstverlener doet ze alle vijf. Wij doen de donker gekleurde activiteiten.

 

Wij kunnen u adviseren over verzekeringen van andere aanbieders.
Wij kunnen ervoor zorgen dat u het contract krijgt.

   LET OP!

Hier beschrijven we wat we normaal gesproken doen en wat de gemiddelde prijs is van deze diensten. Deze informatie is dus niet specifiek afgestemd op uw persoonlijke situatie. Maak daarom altijd goede afspraken met uw financiële dienstverlener.

Andere financiële dienstverleners hebben ook zo’n document. Zo kunt u ons vergelijken met anderen. En kunt u ook onze kosten vergelijken.

 

   HOEVEEL BETAALT U?

De kosten worden apart in rekening gebracht via een vast tarief.

Er is een uitgebreid pallet aan verzekeringen voor de particuliere en zakelijke markt beschikbaar. Combinaties van financiële diensten, zoals eenverzekering in combinatie met een hypotheek, kunnen leiden tot voordeel op uw tarief.

Afhankelijk van de diensten die u kiest kunnen de kosten die in rekening gebracht worden verschillen. Dit document kunt u gebruiken bij het maken van concrete afspraken over de dienstverlening.

ONDERZOEK     Hoe is uw persoonlijke situatie?

We beginnen met uw persoonlijke situatie. Want pas als we uw persoonlijke situatie goed kennen, kunnen we u een goed financieel advies geven. Samen met u beantwoorden we bijvoorbeeld de volgende vragen:

– Wat weet u al over mogelijke financiële oplossingen? En heeft u hier ervaring mee?
Wat wilt u en wat kunt u betalen?
Hoeveel zekerheid wilt u? En hoeveel risico kunt u en wilt u nemen? 

ADVIES    Welke financiële oplossing past bij u en uw situatie? 

Nadat we uw persoonlijke situatie en wensen in beeld hebben gebracht en een beeld hebben van u als klant, analyseren we dit klantbeeld. U krijgt een financiële oplossing die aansluit bij uw situatie en wensen. Advieskantoor Van Velsen zorgt voor goed risicobeheer. Goed verzekerd zijn voelt vrij!

ZOEKEN     Welke aanbieder heeft de financiële oplossing die bij u past?

Nadat we hebben bekeken welke financiële oplossing het beste aansluit bij uw situatie en wensen, gaan we op zoek naar een passend product. Om een geschikt aanbod te vinden, vergelijken we een beperkt aantal verzekeringen met elkaar. We bekijken welke verzekeringen passen bij u en uw situatie. Wij werken bij voorkeur met een aantal aanbieders samen.

– Vergelijking van een groot aantal producten

 Wij adviseren verzekeringen van diverse aanbieders. 

CONTRACT    Heeft u gekozen? Dan kunnen wij ervoor zorgen dat u de contracten krijgt.

Nadat wij u advies hebben gegeven, neemt u een beslissing. Als u dat wilt kunnen wij ervoor zorgen dat u de contracten krijgt. Wij hebben uitstekende contacten met een groot aantal aanbieders van financiële producten. Voor bemiddeling is een gedegen en passend advies altijd het uitgangspunt. Het is immers belangrijk dat u een product aanschaft dat bij uw persoonlijke situatie aansluit.

    ONDERHOUD    U heeft het contract. Daarna houden wij in de gaten of het goed gaat.

    Het contract loopt vaak lang door. Nadat u het contract heeft getekend, kan uw persoonlijke situatie veranderen. Mogelijk past het product in de toekomst niet meer bij uw persoonlijke situatie. Het is belangrijk dat u weet dat u tijdens de looptijd van het contract recht hebt op informatie over onder andere belangrijke wijzigingen in het product. 

    Wij spreken graat met u af welke activiteiten voor u worden verricht. Hieronder valt bijvoorbeeld:

    – Regelmatig controleren of het product nog steeds past bij uw persoonlijke (financiële) situatie en wensen.
    – Regelmatig vergelijken of er nieuwe of vernieuwde producten zijn die mogelijk beter bij uw (persoonlijke) situatie passen.
    – Uw belangen behartigen wanneer het tussen u en de bank of verzekeraar misgaat.
    – Deskundige begeleiding bij een uitkering, het aanpassen ivm gewijzigde (ondernemers)risico’s.

     De kosten worden apart in rekening gebracht via een vast tarief of een abonnement.

    2020 © OLBO – intermediair in identiteit